Nu =)

Nu, kan jag blogga lite =)
Nu har jag flyttat, befinner mig i Blekinge Län, ca 120 mil hemifrån.
Lååångt, men det känns bra, men såklart man saknar sina nära men det finns tåg o sånt =)

Här är det jätte fint, ska ta några bilder någon dag, men det är Ramadan, så det är mest tv tittning i detta hus just nu.. hehe.. men har vart ute med en kompis o tittat lite, o idag åkte vi runt med bil o kolla på olika saker.. Finns ett ställe här som heter Ronnebys Brunnsparken tror jag det heter, vi åkte förvi där idag men gick inte ur bilen,, det va jätte fint så på typ söndag ska vi dit, då ska jag ta kort ! Och det är stora marknader där då oxå..
Nu är det bara lägenhet jag vill ha, men ska gå på måndag o snacka med dom som har hand om bostäder o så.. så får vi se då =) har hittat ett ställe där det finns jätte fina lägenheter, fast det är en bit ifrån centrum, det ligger utanför.. men det finns ett litet centrum där oxå.. så det är lungt =)
Så vi får se då.. ska iallafall höra efter om det finns lediga lägenheter, för när jag var där det va jätte mkt tomma lägenheter.

Skriver mer sen.

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej Lillan !

Ja, nog är det tomt allt här hemma...Jag saknar "ljudet" från ditt rum..Men, men så här är livet, det förändras och det viktiga är att du har det bra. Det verkar ju vara jättefint där nere och vilket klimat, jag blir lite avundsjuk på dig, fniss.. Nej, men ta för dig av allt nu och jag hoppas verkligen att det kommer att ordna sig för dig, med jobb och boende...

Lev ut och njut av livet !

Kram från "morsgrisen" Puss, Älskar dig sååååå mycket !

2009-08-28 @ 18:26:47
URL: http://www.svenningson.se
Postat av:

Hej snuttis! Skönt att du skriver lite, så man får lite up to date := saknar dig så mkt

2009-08-29 @ 19:27:30
Postat av: Lina

Gud va kul! Jga måste komma och hälsa på =)

2009-09-01 @ 03:01:40
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Hej!

Trevlig helg och godnatt stumpan. (nu har jag förresten börjat bloggat igen)

Kram från Mamma

2009-09-04 @ 22:22:19
URL: http://svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback