Style Change.

Hej !
Har ni tänkt på artister, o deras stilar ?
Tex i början har dom cool skön stil, sen har dom ett avbrott eller ngt och kommer tillbaka med ändrade stilar, både musikalskt och utseendemässigt.
Och då är dom mer seriösare, seriösare stil.. Och jag vet att short hair, o lite prop style är inne nu, så thanx 2 ladies as Erykah Badu, m.m. fearless ;)

Haha asså jag dissa dom inte, jag tycker om deras musik ändå, och deras stil.. men det kanske är så i musikvärlden nu, och modet ändras ju alltid.

Här är några ex;

Estelle, när jag började lyssna på henne var när låten "1980" kom ut, as skön.. men ser ni ändringen.. för hon hade ju ett litet break där, men kom tillbaks som ngt annat, but still good music doe..

 

Keyshia Cole eller "Rumpan" som min syster kallar henne, som är en av mina största idoler, hennes musik är underbar,, hon har inte ändrat på sin musikstil men utseendemässigt, och det är det jag menar i det här inlägget ;)

 


OH jag måste skynda mig, fortsätter sen ;) börjar snart jobba !

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo de sant faktiskt! =)

är ni i Halmstad??? =)

2009-08-07 @ 14:20:58
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0