Justeee..

My camera is back !!!
Skööönt nu kan man knäppa ego kort igen, haha skoja bara.. haha förut jag tog alltid kort påmig själv, 24/7 vilket ego man va.. men iof va man ju inte ensam heller om de..
Men de inte lika roligt längre.. eller så har man knäppt så mkt så man tröttna haha !
Iaf, min kamera är tillbaka o jag har invigt den o mer ska det bli för min morbror m familj är här.. så nu ska det tas kort !!! =D

Så tråkigt när I inte är här.. saknar han ju.. men snart kmr min andra kille Wille som jag ska passa idag medans syrran tränar med AFB, så vi ska kanske gå o fika o sådär =) o mysa o kolla på barnpogram ( as i hate, usch bara det inte kmr telllitubbies dom är man ju rädd för  hahaha ), kanske smygäta lite godis, de får man när man är hos moster, meeen säg inget till mamma.. haha.. nej men mostrar är ju till för o bryta reglerna, im a super antie =)
Han ringde nyss, heej Emma, jag ska ju komma till dig idag,, men ska bara äta lunch första sen kommer jag ! haha så söt min lille neffie !


Iallfall, ska fixa lite nu men hade bra, jag skriver mer sen,, om jag hinner !

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: Sara

jaa bilder! :-D

Nä, jag blev sur på mig själv som inte tog tag i läxorna. Men i eftermiddags har jag pluggat massor och imorgon då ska jag ge järnet!

2009-02-09 @ 19:58:30
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

jaa bilder! :-D

Nä, jag blev sur på mig själv som inte tog tag i läxorna. Men i eftermiddags har jag pluggat massor och imorgon då ska jag ge järnet!

2009-02-09 @ 20:06:21
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

haha jag var trött på att göra läxor, såå roligt är det inte att läsa massa sidor med massa hänvisningar till lagar som gör att det blir en massa mer sidor att hålla koll på... men det är lugnt :-)

2009-02-09 @ 22:28:21
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

sjukt mycket snö ni har förresten!

2009-02-09 @ 22:28:35
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0