Phuuuu

Har jobbat med det där j'vla trädet nu i 4 timmar.
För er som undrar, tog jag på mig en "lätt" uppgift att fixa ett träd och buskar till en Show.
haha, lätt va det lätt o säga, men svårt o göra.
Har hållit på några gånger nu sen har jag ledsnat och idag tänkte jag nä nu f'n måste jag bli klart med det.
Så det va bara o sätta igång.

haha..

Men nu börjar det arta sig iallafall, börjar ser ut som ett träd, men den är fortfarande vinglig !
Men har målat den vid nu och ska måla svarta ränder sen, ska ej bli zebra träd lovar, men det ska bli en björk.
Och sen bara sätta på löv och grejer så blir det nog bra ;)
men jag råka göra en gren som såg ut precis som en snoppelisnopp, när jag var klar med den såg jag, oj då !!!!
hahaha.. men fixade om lite så det såg mindre könsorgans aktigt ut.

Igår ringde dom från mitt gamla jobb oxå och frågade om jag ville jobba natt inatt, blev helt glad !! Haha trodde aldrig jag skulle bli glad av att någon frågade om jag ville jobba ( nejdå, tycker om att jobba ) men har nu inte jobbat på flera månader så det va verkligen jätte skönt o få lite jobb.

Fryser om göten lite, har suttit på ett kallt sten golv och gjort en trädstubbe, hahaha.

Vad har ni gjort i helgen då ?

Igår va jag hos Anabanan o kollade på en sjuk film, Teeth hette den. men den va bra, skulle va en rysare men den va mer komediskräck. den handla om en tjejs könsorgan och den hade tänder, mer säger jag inte, men den är värd och se !

Mkt könsorgan det blev i det här inlägget men det får ni tåla =) !

Puss / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0