=)

God morgon, är trött, va nära att försova mig, men det gick bra..
Hade stängt av alarmet på telefonen, tur jag vaknade ändå.. ska följa med Anabanana in till stan.
Men iallfall nu är jag pigg och glad, har fått i mig frukost, den godaste och viktigaste måltiden för mig under dagen, mår illa om jag inte får i mig frukost, och kan äta hur mycket som helst =D hahaha,, goooott !

Sitter nu här och tänkte blogga lite, sitter och lyssna på min låt, som jag är helt kär i; Makano - Te amo.
Den är så fin att jag vill gråta varje gång jag lyssnar på den =) hihihi

Y estar contigo es lo que me hace mas feliz !!!!!!!!!!!!

Vad har ni gjort i helgen ?
Själv har jag;
Fredag; Va på en "pub" här i byn ( haha va litet det låter, men det är det oxå ) och spelade biljard, dart och lite sånt med några kompisar, men det vart tidigt, som vanligt.. så jag drog till en annan kompis som heter Anna(Anabanana) och prata lite.
Igår så va jag hos Anabanana igen och kollade på film, en skräck, haha den va läskig, slog till mig i ansiktet med båda händerna så jag fick ont, Anna vågade inte kolla på tvn och jag satt o kolla så ploppade det upp någon på skärmen, som vanligt, och man blir alltid lika rädd även om man vet att det ska komma något. Hahahaha.
Men den va bra, lite knas men annars bra.

.. Nää nu kmr Anna tror jag.

Puss / E.

Puss / E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0