God morgon

Hur mår ni ? Jag mår bra !
Är bara sur, för ingen kommenterar längre, alltså verkar ingen läsa min blogg längre.. =(
Kan ni inte lämna en kommentar så jag vet att ni fortfarande läser ?

Idag är det tisdag, dagarna är långa & tråkiga,, fast idag ska jag åka till Anabanana och pigga upp henne lite, hon är sjuk stackarn, tänkte åka dit med något gott att äta och en tidning kanske ! =)

Igår sminkade jag 2 kompisar, dem blev jättefina, tog kort oxå så lägger upp dom sen..
Åh vill verkligen sminka for real, undra om man kan små jobba utan utbildning typ hemma eller så ?
Men man skulle ju kunna tjäna lite iallfall om man tog lite betalt =)
Sminket är ju inte gratis direkt ! =P
Nää men det är något jag verkligen tycker om att göra.. och jag gör det gärna gratis för jag tycker det är så kul ;)

Så behöver ni en make-up så vet ni vart ni kan vända er ;) hihi.

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet vart jag ska vända mig men du är liiite för långt bort!! :-(



2009-01-13 @ 18:12:34
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja! :-D

2009-01-13 @ 18:22:35
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

vink vink



Jamen vad bra, då hör jag av mig när jag behöver sminkas! ;-)

2009-01-13 @ 18:59:53
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: en vis(s) tant

Sätt genast igång och sök en utbildning för det du vill göra i ditt liv. Eller kanske du kan få en praktikplats genom af eller nåt. Låt inte åren bara gå. Du kan allt du vill så det så!!! Man ska ta vara på den begåvning man fått och inte bara släpa sig fram i nåt annat. Förresten brukar jag kolla din blogg.

2009-01-14 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0