KALLT !

Det blev ingen baguette, det blev en god sallad istället =) Mums !
Men asså allvarlig, ni anar inte hur kallt det är, sitter inne och fryser, det är svin kallt ! =/
Kan knappt skriva här för fingrarna är stelfrusna..
Men får bli ett litet inlägg ändå..

Sitter här och lyssnar på Rakim y Ken-Y .. 24/7 är dom i mina högtalare just nu, alla gamla låtar som jag inte lyssnat på på ett tag men nu kan jag inte sluta.. obsesión =)
Bästa; Dime Que Sera .. Den är så skön..

Reggaeton, ton ton.. Satt o snackade med Naty i telefon, vi båda kom fram till de va fan längesen man dansade reggaeton, förutom hemma då.. jag älskar o dansa.. skulle vilja gå danskurs i Salsa o börja dansa Streetdance.
Kuuuuul =).

Nu sitter Wille och pratar så mycket så jag kan inte koncentrera mig på att skriva.. hahah.. sötisen !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: sara

Ja precis.. Och mörkare, då vi inte har så mycket snö som lyser upp utan bara tomt mörker. Blä. Vintrarna är faktiskt inte så roliga här nere.

2009-01-06 @ 10:36:44
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, hemskt va :-(

2009-01-06 @ 12:05:49
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: sara

tänkte precis skriva och fråga om det betydde något speciellt enligt drömtydning....

Usch... och jag tappade ju tre tänder, eller två och skadade en... Så vet inte om jag ska räkna med en till hemskhet då?! Fyfaro...

2009-01-06 @ 18:29:18
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0