Shoppa

Idag har jag shoppat för hela 100 kr ;) ett par skor och underkläder, rea trosor för 5 kronor, kan ni fatta att man rensade !?
Men skorna va uuuuur snygga, högklackade ( 8 cm kanske ? ) öppen tå, svarta med svarta "diamanter" runt tån.
As fina, 50 kr kostade dem !

Va med Anabanana, först åt vi mat, mat är det godaste som finns, mums, jag och Anna i närheten av mat är inte bra, hahaha, som när vi va i turkiet, det ända vi gjorde va o äta tror jag ! Haha, men det är gott ju ! =)


En kompis jag sminkat, blev rätt nöjd =)


Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fint sminkat!



Nää jag vill ha kvar julsakerna! Så mysigt med dem!!!

2009-01-14 @ 20:31:54
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0