Barappappapapappapabababaaa

WAZZAAAAAAAA !???
Egentligen borde jag vara hemma o städa nu, som en hemmafru, as i am, haha, nejrå, o klippa gräs oxå men orka inte nu,, va tvungen o kliva upp tidigt, skulle skjutsa brorsan på jobb idag, hans första dag, men va gör man inte för sin familj !?? =)
Sitter hemma hos mami nu, tänkte bara skriva en rad hära, händer inte så ofta nu, har inget internet hemma, tråkigt är de men de gör inte så mkt, har böcker, haha nerd tror ni nu ? Nej, inte nerd, bara lite ;) nej men har nyss läst ut en sån bra bok !!
Jag lovar, den va helt grymt bra, grät tom när jag läste den, brukar inte hända !
"Tusen strålande solar" hette den med Khaled Hosseini.
Thumbs up !

Jag skulle lägga upp bilder oxå tänkte jag, sen min födelsedag o så hade jag ju tänkt, men som vanligt har jag glömt ngt när jag ska åka, denna gången kamera sladden ;), niice.. får lägga upp senare !

Hade en kul födelsedag, på dagen kom d massa släkt vi åt keke o massa kakor, hahah keke o kaka, GOTT !
Sen på kvällen kom massa kompisar o sådär, o vi dansa hela natten långt, ungefär =)
Nice nice va de..

Men bilder kommer sen iallfall, lovar.

Nu ska jag göra någon nytta !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh den har jag också läst, jättebra!

2009-06-24 @ 11:42:59
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0