Hej !!!

Tankte bara skriva lite har nu, jag ar i syrien just nu, sitter pa ett internetcafe o tankte skriva en rad.
Jag har det jatte bra o det ar jatte fint har, sa ni behover inte vara oroliga ! haha !
Vi gar runt och sitter pa olika cafe o roker vattenpipa och dricker pepsi, jag lovar, pepsin har ar jatte god hahaha !!! Vet inte varfor men den ar det bara. Och sa ata massa snacks man aldrig testat i Sverige, o mat saklart !!!
Och varmt ar det, jatte skont, men pa kvallen det ar lite kallt men inte som Sverige direkt, racker med en troja.
Sen har jag traffat snalla manniskor och sodar.
Vi var igar pa ett stor kopcentrum o dar i fanns en stor skridskobana, mitt i kopcentrumet hehe, det va as fint kopcentrum med massa gott o ata o vattenpipa o alla affarer o klader, billigt ar det har !!!
O det ar jattefint, inte som Sverige, visst det ar skitigt har och sa men det ar det ju pa dom flesta stallen, men det ar roligt for det ar massa neon lampor overallt sa det lyser lixom upp.
Haha.
Aja, men nu har jag skrivit lite, o sadar.
Mycket pussar o kramar till min familj och alla nara kompisar.

Mamma, pappa, Per Hanna o Wille Tobbe o alla PUSS PUSS PUSS :) :) :)

Puss | E.



Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej hjärtat !

Vi var in på MSN, för vi visste du satt där, Monica ringde och sa till...Och naturligtvis så funkade det inte och när vi väl kom in, så var du inte kvar där...

Vi längtar så efter dig hjärtat, men vi ser att du har det bra...Skriv igen, du kanske kan skicka ett meddelande på min eller pappas mail....

Kram, puss och allt......hälsa Ibrahim också...

Älskar dig från Mamma och pappa...

2009-03-09 @ 18:38:42
URL: http://www.svenningson
Postat av: Hanna

EMMMAAA...nu sitter jag här med lite tårar! har inte hört ngt från dig och jag blir förståss orolig men jag är sååå glaad att du har det bra! ha rringt men fick veta att ditt abonnemang inte funkade! Längtar efter dig och snääla uppdatera ofta så jag vet att allt är bra! usch..ska försöka inte oroa mig! Ha det underabrt nu Älskar dig kram

2009-03-09 @ 21:40:50
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Sara

ojoj är du i syrien?! Snacka om uppdaterad jag känner mig! När åkte du ner dit? När kommer du hem?

Låter som du har det bra, var rädd om dig bara!

Och inte oroa din familj med att inte höra av dig, vad är det för dumheter! Uppdatera och maila dem så ofta du kan!

Kram!

2009-03-09 @ 23:00:31
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Claudia

nej fan va skööötn att du e utomlands .. här ere världens snöstorm :) hur länge kommer ud va där?

puss

2009-03-10 @ 15:21:04
URL: http://fukcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0