Gomorron

Hur mår ni ??
Jag mår bra, men kunde inte sova igår låg o tänkte massa sen drömde jag fast jag var halv vaken, drömde om min kompis att hon blev vampyr fast ingen visste om det, så skulle hon försöka inte bita nån men så kunde hon inte hålla sig så då hoppa hon på mig, då vakna jag, sen trodde jag hon va i rummet.. haha.. flumm ? Ja..
Så när jag vakna imorse va rätt trött, skulle skjutsa mina kusiner på skolan..

Okay, va händer i helgen !? Det är typ crusin lr nåt nånstans.. men har inga pengar o om jag får idag ( vilket jag inte tror ) så vill jag spara, vill åka på Jazz festivalen i sommar, Erykah Bady, Lauryn Hill och Jake Shimabukuro kommer dit !!! it´s sick man..
Men det är synd dom har just dom 3 på 3 olika dagar och det kostar 700 kr per dag, blir rätt dyrt.. iallallafall för nån som inte har pengar ( typ,, som jag,, typ ) haha..
Men men.. Lauryn Hill skulle man inte vilja missa !

Såg nu oxå att India Arie kmr till Sverige i höst,, wahaaaaa !

O såg oxå nu att Kanye kmr till Way out West i GBG, har missat han varje gång jag vart i Sverige, no money lr andra orsaker, det e inte acceptabelt,, fan.
Nu blev jag ju glad,  hoppas det stämmer fan.


( 5 sekunder senare )
ABOW HAhAHAHAHAH DE VA JU FÖRRA GÅNGEN HAN VA HÄR, TRODDE DE VA EN NY ARTIKEL DOM SKRIVIT MEN NEJ,,,, NEJ NU BLEV JAG SUUR !!!!!
=(
Hahahaha va klant.


Aja,,,
Våra bästa år snart ;) can´t miss it.

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: Morbror Kent

Vilken Jazzfestival? Mönsterås? När?

2009-06-02 @ 18:34:51
URL: http://elvikingo56.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0