Heeej =)

Hur mår ni ? Hoppas ni mår super !
Själv mår jag bra, har regnat hela dagen men det gör inte så mycket, blir så fint när det blir sol sen för allt växer snabbare och det blir grönare snabbare då, och finare =) och regn är mysigt tycker jag !
Och åka bil när det regnar är jätte mysigt tycker jag oxå.. knas va.. ? Haha..

Idag har jag varit och ätit lunch med min bror och min bästa Anabanana =) åt sallad, det är så gott, med kyckling och räkor och massa gott ;) sen följde jag med Anabanana till hennes mamma och hjälpte dom med ngt jordgubbsland, inte min stil direkt o stå med spade och lasta grus och gräva i ngt grönsaksland, men det va ändå roligt haha, sen jag åkte hem och åt mat sen kom min bror och hans flickvän och söta Novalie, åhh hon är så söt ! Hon är 11 månader och jätte busig och så go, lill gumman !
Sen ikväll åkte jag till Anabanana igen och kollade lite på Tv och åt glass och munkar !

Puss / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0