Make up up up can cheer me up up up !

Jag vill sminka lite, har massa ideér som jag vill göra, massa kuul.. ska försöka få hit ngn kompis som jag kan få sminka.. äär så sugen det kliar i fingrarna, vill para ta en pensel o färg o smeta ut i någons ansikte and make it look faboulus ;)
Tänkte försöka få ngn att vilja göra en lite roligare och lite mer färgfull sminkning, annars brukar det mest bli vardagligt eller fest..  klart det är roligt oxå, men det är kul att se resultatet efter man gjort ngt med mer färg och mer roligare =) lite mer än bara vardagligt !

Är verkligen uttråkad idag, det är därför jag bombar bloggen med inlägg, haha.. kanske inte så intressanta men det gör inget =)

Nää nu ska jag försöka få tag på ngn som vill bli sminkad, jag menar det går ju o tvätta bort dom borde inte vara så omöjliga ;)



Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm skumt. Nu blev iaf din sista rad lika lång som de andras :-p



Åh synd att inte du var här då, jag har ju inte blivit testsminkad av dig :-p

2009-05-09 @ 19:38:12
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

haha, fick du tag på någon att sminka då?

Nix, det har du inte... Men det kan vi åtgärda nästa gång vi ses säkert :-P

Ja, salladen är supergod-rekommenderas verkligen. Går fort att göra också.

2009-05-10 @ 16:59:36
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Jannike

Varför söker du inte utbildning make-up-artist??? Heter det så förresten?? Du är ju så himla duktig!!!!



KRAM!

2009-05-11 @ 11:51:51
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0