Yo..

Dom lovar att ringa innan helgen, och så gör dom det inte.. tråkigt tkr jag när man gått o väntat hela veckan..
Iallafall det jag gjorde som va så hemligt =P var att jag gick på jobbintervju, min första faktiskt, dom andra jobben jag haft har jag bara börjat jobba sådär.. men nu va jag på en riktig intervju, det gick bra tyckte jag, va lite nervös men det gick över så fort man kom dit.
Iallfall han skulle ringa innan helgen, men har inte gjort det.. så jag vet inte om det betyder nej ?
Iallfall ringde mitt gamla jobb och frågade om jag ville jobba i sommar, jag ska ringa dit på måndag, bra med cash där iallfall då man är vikarie och kan jobba hur mkt man vill ( nästan ) så det ska bli kul, så ska jag söka jobb under tiden jag jobbar där..
Har sökt massa jobb men inte fått ngt svar från något ! Men men.. man ska inte ge upp bara för det, jag fortsätter söka jobb =)

Vad blir det i helgen då ?
Ska ni göra ngt roligt och spännande ?? =)

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till intervjun! Bra att den första är avklarad, då kommer du göra ännu bättre ifrån dig på den andra när du har upplevt det en gång. Så var det iaf för mig.



Klurigt när de inte ringer. I mina fall har det betytt nej när de inte ringt, men det kan ju faktiskt vara så att han inte hann ringa eller inte kunnat bestämma sig innan helgen.



Forsätt söka! Jobba på ditt gamla jobb och sök under tiden, det låter bra!

2009-05-08 @ 22:45:44
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja exakt. Jag var iaf mer nervös första gången än andra också, just för att jag inte riktigt visste vad som väntade mig. Och blir man nervös så blir det inte riktigt lika bra.

Vad var det för sorts jobb då? :-D

2009-05-09 @ 09:27:05
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

i see :-)



Hm, ingen aning, har inte hört någon annan klaga... Fast dina kommentarer ser annorlunda ut än andras så har undrat varför. De andra går liksom ut i kanten innan rad bytes medan dina

liksom hoppar ungefär här

och jag vet inte hur det

kommer sig faktiskt...



Hur kan det vara så smalt? :-S Enda jag har hört är att på explorer så syns inte sidmenyn till vänster utan den ligger under mina inlägg... men inte att det ska vara smalt...

Så här ser det ut för mig och för de med mozilla firefox: http://smuppra.blogg.se/2009/april/ny-design.html

2009-05-09 @ 12:31:26
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0