-

God morgon, Good morning, Buenos Dias, Sabah alkheir !!!

Hur mår ni idag ? Jag mår bra, upp med tuppen, vakna av väckarklockan kl 7 men somna om till 9.
Sitter o väntar på Våra bästa år ska börja, haha.. följer den inte slaviskt nu men ser den då och då.
Tänkte bara säga en sak, sitter och lyssnar på Whitney Houston´s nya låtar, omg så bra dom är !!
Trodde det skulle va katastrof så jag har inte vågat lyssna på dom då jag har älskat hennes musik sen jag va liten, men igår tog jag steget och det va en överaskning.

Jag är fortfarande förvirrad, får ont huvudet, det går på högvarv.. jag är as stressad i kroppen.. inte för att jag har ngt som jag ska göra utan för att när jag inte vet vad jag ska göra, blir jag stressad och kan inte slappna av.
O bättre är det inte att man har ( eller inte har det är inte säkert ännu ) ett jobb som jag inte tycker om, får ont i magen bara av att tänka på det, förlåt ni måste tycka jag är en jätte klagig person, men jag hatar att klaga, "Du är aldrig nöjd" mmm jag vet, jag är visst nöjd men jag måste va nöjd för att kunna bli NÖJD.
OM jag ska bo kvar här måste jag hitta ett annat jobb fort som fa... nöjer mig med vad som helst, städ jobb o liknande, bara jag slipper jobba med telefonjobb.. hate it !
För annars går det inte.. oh crap crap crap.
Nu klagar jag igen, undra om jag ska ta bort det här inlägget så ni slipper läsa mitt klag..
Söker jobb hela tiden, men det finns inte mycket jobb i Blekinge län, men har sökt utanför, pendla är inget problem för mig, men aja..

Näämen nu ska jag skriva om något roligare.

Halloween va det i helgen, såg inte en endaste pumpa med tända ljus, såg inga utmaskerade, inte ens en skräckfilm, ingenting =S trist..
Halloween som är min favorithelg efter Jul haha !
Vad gjorde ni på Halloween ?? Hittade ni på ngt kul ??
=)

Nu ska jag sluta skriva.. skriver ett mer intressant inlägg sen ;)

ps. inlägget får va kvar ;)

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: beritsdolores

Hej igen !

Ta det bara lugnt nu...försök att stressa av....du kan ändå inte göra så särskilt mycket åt detta just nu.

Gå på ditt jobb, även om det är trist och stressande.

Under tiden du gör detta trista jobb, så funderar du ut hur du vill ha det. Tänk ett steg i taget..

Allt ordnar sig till slut, det är jag övertygad om..

Kram från Mamma..

2009-11-02 @ 18:18:07
URL: http://http:www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0