Wanna know me ?? Okey ! Get to know me..

ALLMÄNT...
Namn: Emma
Piercingar: Haft, näsan, tungan o läppen. Har, i öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1,73 cm
Skostorlek: Har knas fötter, ibland 39 på sneakers eller 40, på högklackat eller så 41/42
Hårfärg: Naturlig, brun
Är du kär i någon: Jaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, om man får drömma typ Kuba eller så, men om man är realistisk så nångång annanstans än här iaf
Tänker du på självmord: Oh nej
Tycker andra att du är attraktiv: Jaaadåå såklart.. haha
Vilket shampoo använder du: Head n Shoulders, ända som funka
Vilken parfym använder du: Olika just nu, bla någon parfym jag köpte i Syrien och Burberry jag fick av sis i födelsedagspresent =)
Vad är du rädd för: Hmm.. förut va jag rädd för precis allt, nu är jag inte det.. men döden.
Gillar du att tvätta: Nej, men det är inget som är överdrivet jobbigt heller
Gillar du Berg-och-Dalbana: Har bara provat mini berg o dalbana med brorsan när vi va liten haha

SENASTE...
Film du hyrde: Oh det va längesen, kommer inte ihåg
Film du köpte: Inte utan min dotter
Låten du lyssnade på: Destiny´s Child - Through with love
Låten du hade på hjärnan: Richy Bee - Amor Prohibido
Låten du laddade ner: Destiny´s Child - Through with love ( Mkt dc haha )
Personen du ringde: Sara
TV program du tittade på: Seventh Heaven, just nu Ellen Degeneres Show
Personen du tänkte på: Min familj =)


FAVORIT...
Mat: Mammas mat ;), eftersom jag älskar mat så finns det mkt, men kebab, tiki, dolma, mammas hemgjorda pizza, mommas mat, lax, syrrans egna recept också haha =) åh det finns mkt.
Låt: Keyshia Cole - Love & Akon - Clap Again
Sak att göra: Fixa musik och skriva
Sport: Öhhhh om jag måste välja ngt blir det basket, men det är inget jag håller på med
Dryck: Pepsi
Kläder: Jeans och tröja, eller leggings o bling, haha.. jag älskar kläder med färger, och strass.
Film: Thirteen
Bil: BMW


ANTAL...

Gånger du varit kär: 1 gång på riktigt, annars har det vart några gånger oseriöst.. ni vet.. man är inte kär men tänker man är kär.
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen vad jag vet
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte, några gånger i olika sammanhang
Ärr du har på kroppen: Jaa, en speciell är på näsan då jag va liten o ramla med cykeln så styret åkte upp i näsan o delade den på hälften ;)


SENASTE...

Bok du läste: Ingen tar mina barn, men håller på läser en bok nu som jag inte läst klart än kmr inte ihåg namnet
Personen du fick mail av: Angående ett jobb
Personen du fick brev av: Brev, oj.. kan det ha vart med en kompis som vi skickade brev till varandra för några år sen
Personen du fick sms av: Sara
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag va hem sist


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Kollat min mail.. letat jobb.. facebook och msn
Var det kul: Haha outstanding fun.. naa..
Hur tidigt stiger du upp: Runt 10
Gillar du att slåss: Om jag är riktigt arg kan det ju va skönt, men det är inget jag håller på med på heltid haha
Vad ska du göra ikväll: Vet inte än, inget speciellt planerat

Är du seriös: Nu eller som person ? Hmm.. jag är seriös när man ska va, men ibland går det inte,, hmm oftast är jag flummig.
Vad är du allergisk mot: Pollen och Kiwi.. tror kiwi allergin har gått över men va så jobbigt när det klia på tungan o i hela munnen så  undviker det.
Var har du ont: Just nu ? Ingenstans.
Använder du hårspray: Nää
Kan du stå på händer: Nää haha
Favorit serie: Sex and the city, Ugly Betty, Desperate Housewifes, Greys Anatomy m.m. ( jag är rätt så tv nördig )


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Jaa
Är du glad nu: Jaa det är jag, men svår fråga.. kan va glad öven en sak men lessen över annan. Men ja, just nu är jag glad.
Var du glad igår: Först va jag inte det, men sen blev jag det
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja det gör jag säkert
Vad dansar du till: Reggaeton, Salsa, Rnb o hiphop
Stockholm är: En favoritplats och jätte fint
Göteborg är: Har fin dialekt och trevliga människor och fint
Kan du sjunga: Enligt andra så.. så det få bli svaret.
Mer värt än guld: Familjen, I, Vänner. Alltså äkta kärlek.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Åh älskar att resa så, Kuba, Libanon, Irak, Colombia, USA, KANADA, m.m. alltså vi säger såhär.. jag vill resa till väldigt många ställen.
Ska bli skoj: När jag åker till Hammarstrand o träffa familjen o vännerna
Ska inte bli skoj: Att sitta på tåg i 12 h
Sparar till: Bil
Väntar på: Att få fixa mitt hår någongång
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Chai

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Godmorgon !

Hoppas du kommer hem snart så ska vi ta och julbaka lite !

Kram

2009-11-10 @ 08:08:58
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Lina

Jag kanske är alergisk mot Kiwi kom jag på nu när jag läste detta här! Det kliar o så som du beskriver det! :) Tack! hahaha...

Jag ska nog härma dig! Jag lånar den här! var ju kul!

pusss

2009-11-10 @ 16:22:12
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0