Hej hej

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. men har lust o skriva som det kommer nog bli massa olika.. haha..
Det regnar idag, trist men mysigt.. men det är inget bra på tvn så då blir man sittandes framför datorn..
Jag tänkte gå ut o gå idag o kolla runt lite riktigt men får se när det slutat regna..
Jag saknar Ana Banana =( Om jag hade vart i Hammarstrand nu så hade vi säkert suttit o kolla på någon romantisk film eller en hemsk skräckfilm =)
O ätit massa godis haha !

O nu kom en bra låt, oldie =) Destiny´s Child - Brown Eyes. Looove.

Nää kommer faktiskt inte på ngt bra o skriva så lika bra o inte skriva ngt ;)

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Godmorgon !

Ja, igår var det även regnigt här, och på en del håll så snöade det ! Usch...

Ha det så bra..Kram från Mamma

2009-10-05 @ 09:13:44
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0