Hejsan alla glada !

Hur är det ??
Med mig är det bra, har nyss tagit en liten promenad, gick och köpte chips haha ;)
Sen nu sitter jag i soffan, snart börjar Idol så tänkte mysa ner mig där och titta på Idol =)

Va på arbetsförmedlingen idag, totalt värdelöst, alltså vem tror dom att dom är ?? Ursäkta men dom som jag träffat på arbetsförmedlingar är så negativa och det känns som dom vill skrämma en.. inte kul och inte okej !!!
Så då tappa jag lusten o hitta jobb, men sen när jag kom hem satte jag mig o kolla på internet iallafall och hittade några att söka iallafall..
Men men som sagt, det är bara att hålla huvudet högt och fortsätta att kämpa.. När det är meningen att jag ska få jobb så får jag ett ;)

Sen har jag inte gjort så mkt mer idag, tvättat, städat lite.. haha hemmafru.. men det blir så när man inte har ngt att göra, då städar man och fixar fint ist =) men det är ju iaf bra !

Nää nu ska jag fixa lite mysigt och lägga mig i soffan, laat ?? Ja lite ;)

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Här är det snö idag!!!!! Men, men, det är lite småmysigt också ! Hoppas du kommer hem och hälsar på snart !!!

KRAM MAMMA

2009-10-12 @ 11:33:17
URL: http://http:/www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0