Hmm

We are livin in a slum =P
De e ghetto här, lovar, ännu en portdörrs fönster som kastast sönder, ikväll va de våran portdörr.. ringde aina polisen men de enda jag fick svar va vänta, sen hamna jag i nån kö som tog lång tid så jag orka inte vänta..
Men grejen är vi bor på markplan så man väntar på när våra fönster ska slängas sönder.. trodde faktiskt det va sovrummsfönstret som gick sönder, men sen kolla ut då va hela portdörrsfönstret sönder..

Abaooww.. vill inte gå o sova, är jätte trött, förkyld o hosta,, men vill inte gå o lägga mig i sängen nu när det e kaos här.. asså varför gör dom så ? va är det för kul o kasta sönder fönster ?
Aja.. tantas.


Snart helg igen, skönt..
Förra helgen va rolig, vi grillade här på våran uteplats, Ibbes familj va här o nåra till så fixa vi Kebab o Tikki som vi grillade o åt.. gott !


Puss / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0