Typiskt..

Det är ju typiskt mig, hade jätte mkt skrivar lust igår.. typ inspiration från nånstans.. Jo nu vet jag, hade sån där sur-arg o allmänt irriterad stund.. störde mig på precis allt.. satt o kolla på Ibbes tå o plösligt va jag skit arg på den =O whatta heck ?? En tå kan man väl inte bli arg på tänker ni nu .. Jo det ska jag säga att det kan man, jag blev det iallafall så nu är det vetenskapligtbevisat..
Haha.. inte för att den hade gjort mig något, den såg bara irriterande ut, självklart är hans fötter jätte söta men dom är ju inte direkt små kan jag säga, rätt stora är dom, men dom är söta ändå, men det va ngt med tån som irriterade mig igår, kanske för att den va lite ivägen för tvn eller så kan det bero på att jag bara va sur på Ibbe så då blev jag sur på hela han.. även hans tå !

Jag är lite uttråkad.. eller inte uttråkad.. eller jo det är jag, men beror inte på något speciell person sådär..
Jag tror det är ngt fel på mig, jag blir inte nöjd, okej jag är halvnöjd, men jag vill va hel nöjd, och inte lugn heller, trodde de hjälpte o flytta ni vet.. men tydligen inte.. det är för lugnt här också.. alltså de händer saker.. men det är ingen rush.. förstår ni ??
Som när jag är i Sthlm, är alltid jätte nöjd när jag varit där.. då får jag sån där bra känsla i kroppen.
Hmm ?? Är det Sthlm som är stället..

För här händer det ju inte speciellt mkt heller.. om jag ska va ärlig..

Bra med Ronneby:

1. Jag får bo med I
2. Lägenheten är jätte billig
3. Det är nära till olika ställen


Dåligt med Ronneby:

1. Jag har inte "This is it !" känslan i kroppen
2. Ful dialekt ( haha )
3. Jag blir otroligt raslös, och less o när jag är raslös och less blir jag irriterad + jag sakna min familj o vänner
 
Nää,, men blir faktiskt lite irriterad på mig själv.. o folk kmr säga vad va det jag sa !
MEN !! Jag har inte sagt att det är tillbaka till mitt gamla ställe jag vill.. det har jag inte sagt, så nu kan ni inte säga Va va det jag sa !
Och om man inte testat så vet man ju inte.. men vi får se hur det blir med allt.. faktiskt.. ska va öppen o söka jobb lite överallt o där jag får ett jobb som jag tycker om vilket jag inte har nu.. så är det bara o flytta då kanske..
Maby..

Det är faktiskt så, om det nu är så att jag måste flytta på 100 olika ställen innan jag blir nöjd och trivs riktigt mkt sådär.. då gör jag det.. man ska alltid, ALLTID se till det bästa för sig själv.. det är inte själviskt att tänka på sig själv, jag menar.. det är ju du..
Annars finns det risk för att man blir olycklig,, åh man kan va så lycklig med ena saken och olycklig med den andra saken..
Foak´s, this, THIS IS CONFUSION !!!

Oh im a restless soul.. =( O det är inte kul !!!

Och.. man behöver sin familj och sina vänner nära också..

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: samira

you're a smart young woman, and you know just what to do.. FLYTTA TILL STHLM!! hahaha. nej, men jag förstår precis vad du menar, och dem som vill kan säga "vad var det jag sa" för att du testar nya saker, och det gör dig modigare än dem nwayz! så biig up woman, big up!



Samira

2009-10-31 @ 17:46:11
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 18:10:35
Postat av: Sara

Bara jag som kom och tänka på pensionsreklamen med Samuel Fröler? Vill du vara relativt eller ........... absolut nöjd?



Klurigt det där att inte känna sig hemma hemma. Kanske är det Sthlm du ska vara i men samtidigt så tror jag att det är skillnad att vara i sthlm några dagar, en vecka mot att bo här. Ibland kan det gå ett par veckor där jag inte gör saker. Visst, jag kan alltid gå ut och oftast träffa någon kompis men det finns stunder där det är dött här också, trots att det är huvudstaden.



Men annars tycker jag att det är den perfekta staden, lagom stor och har i princip allt inom räckhåll. Lite dyrt dock men det brukar alltid finnas schysta lägenheter i tex hässelby strand att hyra om man står i kö. Och det måste väl finnas fler jobb i sthlm (och mer konkurrens också visserligen) än i Ronneby?

2009-10-31 @ 19:54:23
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Hej !

Nu kommer lite "kloka" råd från mamma...

Så här är det.....

Man måste testa saker och ting för att få veta, få svar på allting! Allt kanske inte stämmer på en gång.. Tänk vad mycket jag har flyttat omkring...

Men jag, har alltid återvänt hit...

Men jag har fortfarande kvar "drömmar", då jag skulle vilja testa något annat!

Men jag känner mig rätt så nöjd ändå och man kan inte "flytta från sig själv".. Saker och ting måste man acceptera..acceptera varför man känner si och så..

Oftast är det dom som säger så här - vad var det jag sa! Det är dom som själva skulle vilja testa, pröva men inte har vågat. Eller så är de såna här "engergisugare" som verkligen vill att det skall gå "dåligt"! Nä, skit i dom du !!!!

Men för dig går det inte dåligt, du har ju flyttat, du testar, och nu för tillfället så kanske denna flytt och plats inte passar dig. Så här är livet !

Livet handlar hela tiden om funderingar hit och dit, gör man rätt, gör man fel, vad ska jag göra ?

Du känner att du inte trivs, och herregud !!! Det är ju inget fel i det ! Testa på du !!! Du kanske skall plugga istället... ??

Och ditt rum står alltid kvar här hemma till ditt förfogande...

Kram, älskar dig så mycket !

Du unga jänta, ditt rum står här hemma

2009-11-01 @ 23:37:22
Postat av: Beritdolores

Hej igen !

Det blev lite tokigt där på slutet då jag skrev.., så jag måste justera !

Det jag menar är att behöver du andrum ett tag eller blir utan jobb,vill plugga och behöver spara pengar ett tag,till nästa flytt, eller bara vill komma hem ett tag eller vad du nu känner, så står ditt rum kvar här hemma...Bara så du vet...

2009-11-01 @ 23:45:00
URL: http://httpwww.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0