Heeey

Idag är det fredag, sköönt.. varit en jobbig och pressad vecka.. o jag hatar press&stress.. men man börjar bli van nu från detta jobbet.. man har alltid press på sig.
Men den här veckan har det varit extra press.
Idag börjar jag 12 sen slutar kl 6.. då ska jag sticka på affären o köpa chips, godis, dricka o allt gott o bara chilla o försöka slappna av ikväll ;) hehe det va ett tag sen nu..

Igår fyllde min underbara fina snälla o bästa mamma år ! Dom är ute på turne med Allt för byn, så hon fick fira sin födelsedag i tåget tror jag.. hehe.. men iallafall så är det lite trist att jag inte kunde va med o fira men jag sjöng i telefonen iallafall ;)
Men jag hoppas hon hade en jätte fin födelsedag ! I love my mama <3


Hmm.. vet inte ritkigt vad jag ska skriva.. de va en galning här igår som slog sönder en dörr mittemot där jag bor.. sen va de en som skrek så mkt så man hörde i hela området.. han va helt galen.. vet inte om det va samma kille/man.. han skrek massa svärord o sånt.. knas.

Sen har det inte hänt så mkt =)

Puss / E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0