Halloooooo

Gooood morning Sweden !
Hur mår ni alla ?
Jag mår fint, förkylningen har börjat gå över, sköönt
Jag..har lust o baka.. ska göra det imorn för då jobbar jag 12-16 bara.. så då ska jag fixa god mat o baka ngt till efterätt ! =) Mys, fredags mys hehe..
Lite tråkigt att jobba 15-21 varje dag faktiskt.. förutom fredagar då.. men ändå.. tråkiga tider därför man hinner inte göra ngt o när man kmr hem på kvällen är man rätt trött.
Men men you´ve gotta do what you´ve gotta do.

Jag saknar min familj jätte mkt fifan.. Man är van o springa hem till mamma o pappa om det hänt ngt roligt eller om det hänt ngt tråkigt.. spela ingen roll men man är van att gå dit vilket som..
Men nu går det inte, det är lite långt.. de va som när det gick bra på jobb intervjun, då tänkte jag nu ska jag hem o säga att det gick bra, haha men de gick inte.. aja tur det finns telefon iallafall ;)
Men det känns fortfarande inte som att jag flyttat hit, det känns mer som att jag är här o hälsar på eller är här på semester lr ngt.. men det tar väl ett tag o vänja sig =)

NU FÅR NI KOMMA HIT O HÄLSA PÅ TKR JAG ! 

Annars då ? Tell me something new, 411, gossip, good bad, just something !? Hehe
Berätta om det hänt ngt spännande runt omkring er.. är ju nyfiken ! =)

Nää nu ska jag gå o fixa lite.. med vad ? Det vet jag inte.. men jag kmr säkert på ngt.. haha o det är Alla älskar Raymond på tvn.. haha det är jätte bra.

Puss / E.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sett vad det är för speciellt med denna dag för mig..? :-P Se blogg/facebook.

2009-09-17 @ 17:43:02
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0