Telefon..

Försäljning är rätt roligt jobb ändå.. även om man säger samma mening 100-200 samtal om dagen, men man får höra mkt roligt.
Nudister, norrlänningar som inte kan ha vanliga kalsonger för att det är för kallt, folk som skriker åt en.. haha
Aja..
Jag har en liten karta över vart folk är surast.. haha.. Det är vad jag har märkt alltså.. då man ringt runt hela Sverige.
Göteborgarna är trevligast faktiskt, o brats från Tyresö, Täby m.m. ( tro det eller ej ), Endel norrlänningar men tyvärr så måste jag faktiskt säga att dom flesta är sur =( Men dom suraste är nog skåningarna haha !
Men alltid när man pratar med Göteborgare så är dom trevlig, o det är mest dom som köper, iaf av mig.. haha jag lyckas alltid sälja till Gbgare eller brats hahaha eller någon gammal man från långt upp i norrland.. förutom dom som säger att dom inte använder kalsonger, bara långkalsonger för det är för kallt annars.. haha sköna !
Nee men det är ett soft jobb, lite tråkigt då ..
Men man ska inte klaga så mkt heller =) jag trivs !

Just nu sitter jag hemma o äter chips, lyssna på musik o kolla på Dirty Dancing på tvn..

Ringde min momma idag.. saknar hon !

Puss / E.

Kommentarer
Postat av: samira

haha i knooow all about telefonförsäljning! jag höll ju också på me de! hahaha bratsen från täby!

hoppas du trivs, jag klarade ett halvår sen blev de enough! får se hur länge du orkar me de sura norrlänningarna haha :D

2009-09-20 @ 15:12:21
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: beritdolores

Hej !

Momma saknar dig jättemycket !

Imorgon åker vi på turne..Jag har skickat paketen ikväll !

Kram "lilla" från Mamma

2009-09-21 @ 20:38:43
URL: http://svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0