Fredag !

Härligt med fredag va ?
Idag jobbar jag 15-19, inte så många timmar men har jobbat sen förra onsdagen 2 ggr om dagen så det gör inget..
Imorgon är jag ledig, så skönt !!!

Men, jag trivs verkligen på mitt nya jobb, så det gör inget att jobba lite extra.

Har ni några planer inför helgen ?
Jag vet inte riktigt, jag vill gå på bio, vill se Farsan, men jag tror den slutat gått.. men den verka så rolig, älskar Fares Fares filmer ( Jalla Jalla och Kopps är väl världsbäst !!! )
Och ikväll blir det nog bara mys framför tvn, med chips, godis och cola ;) hihi.. det är faktiskt fredag, då får man äääta !!!

Sitter just nu och kollar på H&M, dom har ju H&M Home nu, så fina saker !

Här är lite grejer som jag vill ha !



Man ser inte så bra, men det är ljusrosa gardiner, tyckte dom va så söta !



En rosa duk, så söt också haha, rosa hem =P



Kökshandduk "I´ll do it soon" typiskt mig.. och denna blommiga..




Och påsklakan/kuddforal som är leopardfärgat !!! Så snyggt !



Och så snygga handdukar, detta är duschhanddukar..



Och vanliga handdukar..



Åhhhh detta duschdraperiet va väl för söt !!! VILL HA !
Vi har inget duschdraperi så ni kan ju förstå vad mkt vatten det kommer utanför =(


Och så någon av dom här två badrumsmattorna skulle väl inte va helt fel o ha ?


Hehe det va lite saker jag ville ha, sen finns det 1000 andra saker också, ska gå in och titta på lite olika sidor..
=)

Hoppas ni har det bra.

Kram / Emma.


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej !

Vad bra, nu vet jag vad jag kan köpa till dig !

Kram

2010-03-22 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0