MEN SHUUU =)

OKEEEY !
Som ni frågat, varför bloggar du inte längre ?
Men jag tänkte, nu när jag bor långt bort fårn min familj o så kanske dom skulle tycka d va kul o få läsa lite o se bilder och så.. så lika bra o skriva ett inlägg !
Vet inte hur längesen de va jag skrev nu men de va ett väldigt lång tid sen..

En liten update;
Jag bor kvar i Ronneby, har nyss börjat på ett nytt jobb som telefonintervjuare, verkligen ett jobb jag trivs med, är så glad, finally !
Inget mer sälj skit, haha sorry.. men det va inte min grej..
Har nog aldrig varit mer stressad och pressat psykiskt som när jag hade säljjobb.
Prestation varendaste sekund under arbetspasset, usch.. not a break !

Sen vad finns det mer att skriva, haha, händer väl inte så jätte mkt men jag trivs mkt bättre här nu iallafall, skönt när man har ett jobb att gå till så det blir ngn vardag, jag skulle aldrig palla att inte ha ett jobb, skulle bli så uttråkad till max.

Varför slutade jag blogga då ?
Vettni, oftast ska man ju ha ngt att skriva om när man blogga, inte så kul o läsa massa tomma rader, men
för ett tag sen va det verkligen samma sak, vakna, äta, titta på tv, äta, sova.. alltså tror nog inte jag varit mer uttråkad än när jag inte hade ngt jobb, usch.. så då blev det att jag orkade inte blogga heller just för den saken att det inte fanns ngt att blogga om =S.. men så kom jag på man behöver ju inte bara blogga om vad man gör på dagarna, kan ju bli lite tjatigt, så nu blir det andra inlägg också, ska lägga in mkt mer bilder, på hur det ser ut här och omgivningen och så, så kanske det blir mkt mer roligare och spännande och läsa min blogg =)


Så keep reading nuu.. för nu lovar jag att skriva lite mer !!!

Ha det bäst, Masalam / Emma.




Visst är det skönt att våren är här ? Iallafall här i Södra Sverige ;).. 


Kommentarer
Postat av: lina

Va kul att du bloggar igen!!! =) Ja lägg upp massa bilder!!! Pusss

2010-03-18 @ 22:19:55
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Sara

Welcome back! Inte ser det väl ut så där i södra sverige nu?!?! I sthlm kan du ju se hur vi har det och sååå många mil är det ju inte emellan! Orättvist. :-P

2010-03-19 @ 13:46:13
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0